2011-03-31
 11:53:31

♥ Säljes - Rosa linne med brodyr!

Jag säljer ett rosa linne med broderade blommor och spets!

framsidan

baksidan

närbild - broderade blommor

närbild - spets

Info
Ett ljust/mellan rosa linne med mörkrosa spets och vita, ljusrosa och mörkrosa broderade blommor på ena bröstet. Jag vet inte var det är köpt för lapparna har tappat färgen och jag fick det för en massa år sedan, men nu ligger det bara och skräpar i garderoben. Ett fint sött linne iallafall (:

Det är använd men endast ett fåtal gånger, därför i  bra skick.

Säljes på grund av: Jag använder det inte, det är lite för stort för mig och ja, det tar upp "plats" i garderoben (;.

Pris
Köpt för: ca. 50 kr
Säljes för: 10 kr + frakt!

Storlek: S

För fler bilder, mått eller passform kontakta oss på mailen eller i kommentarsfältet! (:



Kommer du hit ofta? (:

Vad heter du?
Skriv in din epostadress här!

Har du en blogg/hemsida?
Skriv din kommentar här: