2011-03-31
 11:58:14

♥ Säljes - Blåa jeans!

Säljes: ett par vanliga blåa jeans från märket Lab(Kapahl)!

framsidan

baksidan

närbild

Info
Ett par helt vanliga blåa jeans från märket Lab Industries (Kapahl) De har en liten "för-mycket-tvättade" känsla då det är ljusa "veck" över fickorna och på låren (inte jag som har gjort.. Alltså köpta så) Dock så är de två vita längst ner på baksidan mitt fel, jag är för kort och det har blivit slitet. Själv tycker jag att det passar in lite och man kanske kan göra dessa till håliga jeans istället? Vad vet jag. De har gula sömmar och mönster på bakfickorna. En knapp + dragkedja.

Det är använd men endast ett fåtal gånger, begagnat skick skulle man väl säga p.g.a. baksidan.

Säljes på grund av: Jag använder de inte och de är för stora.

Pris
Köpt för: ca. 199 kr
Säljes för: 60 kr + frakt!

Storlek: 170

För fler bilder, mått eller passform kontakta oss på mailen eller i kommentarsfältet! (:



Kommer du hit ofta? (:

Vad heter du?
Skriv in din epostadress här!

Har du en blogg/hemsida?
Skriv din kommentar här: