2011-04-01
 21:43:34

♥ Säljes - Körskoleböcker!

Säljes: ett perfekt paket för er som ska ta körkort inom en snar framtid!


Info
Ett teorihäfte, ett körhäfte och ett riskettan häfte + en broschyr över alla olika säkerhetskontroller.
Teorihäftet är helt oanvänt, endast faktumet att min namn står på utsidan. (Annars helt oanvänt!!)
Körhäftet är också helt oanvänt, fast mitt namn står på framsidan och i bakre pärmen har min pappa kluddat lite.
Det tredje häftet är från riskettan och det är inte ens öppnat.. (Helt nytt!!)
Det lilla rosa häftet är för säkerhetskontrollerna och även det är oanvänt (jag fick två stycken..)

Detta betyder att ni får alla häften till halva priset och de är helt nya och helt oanvända! Alla uppgifter är OGJORDA! De är köpta i augusti i år(2010) så de är helt nyuppdaterade också! Det är riktigt billigt kan jag lova!! Jag hade önskat det fanns en sån chans när jag skulle ta körkort ^^

(Jag har inte använt dessa för att jag gick intensiv kurs och läste bara i boken och gjorde bara en massa tester. Och jag körde typ bara med pappa och han använde sig lite av körhäftet men inte så att det syns, förutom det i bak.. För mer frågor kontakta mig (:)

Pris
Köpt för: 100 kr/bok + häftet som bara finns hos Axelssons bilskola.
Säljes för: 150 kr för allting + frakt! (BILLIGT PAKETPRIS!!)

För fler bilder, mått eller passform kontakta oss på mailen eller i kommentarsfältet! (:



Kommer du hit ofta? (:

Vad heter du?
Skriv in din epostadress här!

Har du en blogg/hemsida?
Skriv din kommentar här: