2011-04-01
 20:34:00

♥ Säljes - iPhone liknande mobil!

Säljes: en liten pytte mobiltelefon!




Info
Säljer min touch mobil som jag haft i ca. ett halvår. Det är en liten kopia av iPhone, dock inte lika dyr och lite annorlunda. Tillbehören ingår vilka är: Halssnöre för att slippa tappa den, ett extra batteri (bra för dig som ska resa långt exempelvis), laddare + usb (samma sladd med liten kontakt"låda" till att ladda med), Penna att skriva bättre med på touchskärmen och manual. Det ingår även ett par hörlurar (har glömt ha med dem på bilden bara, de är vita som till riktiga iPhones. Bild kan tas (:) Mobilen är inte låst till någon operatör och har inga skador. Någon smårepa finns, men inget mer. Det går inte att skriva Å men alla andra bokstäver går. Den har 8GB's minneskort och en 2.0 mpx kamera. Skickas i orginal kartong! Liten och kompakt. Säljer den för att jag behöver pengarna och för att jag är trött på touch, byter tillbaka till min stenålders (;

Pris
Köpt för: ca 2500 kr
Säljes för: 1000 kr + frakt!

För fler bilder, mått eller passform kontakta oss på mailen eller i kommentarsfältet! (:



Kommer du hit ofta? (:

Vad heter du?
Skriv in din epostadress här!

Har du en blogg/hemsida?
Skriv din kommentar här: