2011-04-01
 23:27:00

♥ Säljes - Diesel linne!

Säljes: ett äkta disel linne!

framsidan

baksidan

närbild - logga

närbild - lapp

Info
Ett vitt Diesel linne med marinblåa kanter.
Kort modell i storlek 1. Jag är ganska säker på att det är barnstorlek och om du är ungdom eller vuxen och ändå intresserad blir detta som en trendig magtröja. (är inte säker nu men det verkar som enligt den här sidan, att storlek 1 är ungdomsstorlek 28 i Sverige dock är jag mycket osäker om 28 ens finns i Sverige?)




För er som är intresserade, skriv en kommentar så laddar jag upp bilder på den valda produkten! Jag har bilder i mappar och kan när som helst lägga upp! (: Var inte rädda att fråga, jag svarar gärna!

Pris
Köpt för: ca 299 kr
Säljes för: 40 kr + frakt!

För fler bilder, mått eller passform kontakta oss på mailen eller i kommentarsfältet! (:



Kommer du hit ofta? (:

Vad heter du?
Skriv in din epostadress här!

Har du en blogg/hemsida?
Skriv din kommentar här: